مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 14:322022-05-26سياسي

فارس من| امامی : فرهنگ بومی در سواحل مازندران گنجانده شود


اگر غرب مازندران که آماج گردشگران ساحلی است اگر هویت بومی بهتر عرصه کند این چنین مورد تعرض فرهنگی گردشگران قرار نمی گرفت؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه ای رسیدگی به وضعیت اسفناک حجاب در غرب مازندران خواستار پیگیری این سوژه شدند.

امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با تاکید بر اینکه باید به همه مسائل همه جانبه نگاه شود، خاطرنشان کرد: ما معتقدیم اگر غرب استان که آماج گردشگران ساحلی است اگر هویت بومی بهتر عرصه کند این چنین مورد تعرض فرهنگی گردشگران قرار نمی گرفت؛ به این معنا که می توانست هویت خود را حفظ کند.

وی افزود: همه ما می دانیم دلیل این تفاوت فرهنگی ماجرای ساحل است؛ چراکه بزرگترین گردشگری ما بعد از گردشگری زیارتی گردشگری ساحلی است و باید مورد توجه قرار گیرد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور بیان کرد: شورا ترمیم یک ساله به عنوان رویکرد در حوزه حجاب داده شد که در تداوم مصوبات قبلی شورای عالی انقلاب فرهنگی است به عنوان کار مشترک که همه به این مهم اجماع دارند مطرح کردیم.

این مسؤول یادآور شد: این مهم بین مردم و مسؤولان مشترک است که باید لباس زیبا عفیفانه ارزان در دسترس مردم باشد، الان مانتوی جلو بسته بلند در دسترس مردم است یا مانتوی مشکل دار!.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| امامی : فرهنگ بومی در سواحل مازندران گنجانده شود

فارس من| امامی : فرهنگ بومی در سواحل مازندران گنجانده شود